TEO: Fərid və Safuranın mahnıları hələdə mənim mp3-ümdə səslənir (Azərbaycan dili/Rus dili)

Standart

TeoBelarus20141

31 yaşlı  Belaruslu müğənni Teo Cheesecake mahnısı ilə Belarusu 2014 Avroviziya Mahnı Müsabiqəsində təmsil edəcək. TEO ilə olan müsahibəmizi sizə təqdim edirik.

1. Teo necə düşünür, bu il o finala vəsiqə qazanacaq? Çünki Belarusiya 2007-ci ildən sonra yaxşı nəticə göstərə bilmir.
Как Teo думает? Он в этом году попадает ли в финал, потому что после 2007-о куда Белoрусcия не занимает хорошие места.

– Mən düşünürəm ki, Belarusiya bu il finalda olacaq. Mən əlimdən gələni edəcəm ki, bu il yaxşı nəticə göstərək nəyin ki, keçən il Alyonka Lanska kimi 16 yer yer olmasın. Mən demək istəyirəm ki, nə vaxt Avroviziya şimali avropada olursa, Belarusiya finala keçir. Belə olmuşdu Finlandiyada olanda Dima Kaldun, Norveçdə olanda 3+2 və İsveçdə olanda Lanskoyla.
Я думаю в финале Беларусь в этом году будет! И я буду стараться, чтобы результат был лучше чем в прошлом году, когда Алена Ланская заняла 16-е место. А вообще я хочу сказать, что когда “Евровидение” проходит в Северной Европе, Беларусь проходит в финал. Так было в Финляндии в 2007 году с Димой Колдуном, в 2010 в Норвегии с группой “3+2” и в Швеции с Ланской.
2. Teo səhnə geyimini dəyişməyi düşünür mü?
Думает ли То изменить сценную одежду? Если она хочет это, как будет его одежда?

– Əlbətdə ki, kostyumumu dəyişəcəm! Hansı ki, Minsk seçmələrində oxumuşdum, onu bütün Avropa görüb. Üstəlik klipdə də oxşardır. Elə ona görə Kopenhagendə başqası olacaq. Üstəlik onlardan çox olacaq, çünki birini press konfransda, birini məşqlərdə digərini isə oxuyanda geyinəcəm.
Костюм менять буду, конечно! Тот, в котором я пел в Минске на национальном отборе, уже видела вся Европа. Тем более, в нес я пою и в клипе. Поэтому в Копенгагене спою в другом. Причем их будет сразу несколько для поездки. В одном приду на пресс-конференцию, в другом на репетиции буду петь…

3. Səhnə şounda nələr olacaq?
Что будет в сцене?

– Çıxış üstündə biz hələ işləyirik. Hələ onu deyə bilərəm ki, mənim ilə çalışacaq rejissor İsveçli Tine Matulessy olacaq. O keçmiş Avroviziya direktoru Svante Stokseliusun dəvəti ilə Melodifestivalen-in xoreoqraf vəzifəsində çalışırdı. O hələ ki, mənə bir neçə idea verib, apreldə o özü Minks-ə gələcək və biz işləməyə başlayacağıq.

Над номером мы сейчас работаем. Могу сказать сейчас только, что моим режиссером на конкурсе будет шведка Tine Matulessy. Она десять лет по приглашению прошлого директора “Евровидения” Сванте Стокселиуса работала хореографом на фестивале “Мелодифестивален”. Несколько идей она мне предложила, как видит картинку, а в апреле Тина прилетит в Минск и мы начнем репетировать.
4. Mahnının sözlərində dəyişiklik oldu bizi daha hansı dəyişikliklər gözləyir?
В словах песни были изменения. Будет ли еще изменения?

– Mahnıda dəyişikliklər etməmişik. Yarışmanın təşkilatcılarının xahişi ilə biz mahnıda olan “google maps” sözünü “all the maps” sözü ilə əvəzləmişik. İndi isə Ukraynanın bir studiyasında mahnının yekun aranjimanını edirik.
Существенных изменений в песне мы не делали. По просьбе организаторов конкурса мы заменили строчку “Google maps” на “All the maps”. Сейчас в одной из украинских студий идет работа над окончательной аранжировкой.

5. Səni Avrovizyanın Robin Thicke -lı adlandırırlar, bunla razilaşırsan?
Тебя называют Робинам Тик. Ты соглашаешься с этом?

– Xeyir, mən bu müqaisə ilə razı deyiləm. Ümumilikdə ağ köynək və qara pencəyi kiminləsə bağlamaq lazım deyil. Mən Teo’yam!
Нет, я не согласен с таким сравнением. Наличие белой рубашки и черного костюма необязательно привязывать к кому-либо. Я Тео.

6. Belarusun Kopenhagen-də simasi olduğdan sonra həyatında hansı dəyişikliklər oldu?
Kакие изменение были когда ты стал лицом Беларуси в Копенxагене?
– Bəli, milli seçim turunun qalibi olduqdan sonra gün ərzində cəmi 5-cə saat yatıram. İdman zalında məşqlər, ingilis dilimin təkminləşməsi, studiolarda və telekalanda işləmək çox vaxt alır. Eyni zamanda mən öz Belarusiya içi qastrolumu davam etdirirəm, hansı ki, mən 5 ildən çoxdur ki, oxuyuram.
Да, после победы на национальном отборе я ежедневно сплю всего по пять часов. Занятия в спортзале, уроки с преподавателем по английскому, работа в студии и на телевидении забирают много времени. Параллельно я продолжаю гастролировать по Беларуси с Национальным музыкальным академическим оркестром, в котором я пою более пяти лет.

7. Ən sevdiyin ifaçı və ya ifaçılar?
Кто твой любимый певец или певица ?
– Mənə fərqli musiqilər xoş gəlir. Mən popda dinləyə bilərəm, jazda, həmçini rokda. Əsas odur ki, mahnı yaxşı hazırlanmış və istedadlı mahnı olsun.
Мне нравится разная музыка. Я могу слушать и поп, и джаз, и рок. Главное, чтобы такая музыка была сделана красиво и талантливо.

8. Eurovision fanısan?
Ты фанатик евровидения?

– Avroviziyaya 2000-ci ildən baxıram, o vaxtdan ki, bu möhtəşəm müsabiqə Belarusiyada yayımlanmağa başlandı. Amma 2004-cü ildən, nə vaxt ki, mənim ölkəm qatıldı və o gündən bəri mən izləyirəm, görüm iştirakcçılarımız necə hazırlaşırlar. Mənə maraqlı idi. 2008-ci ildə mən özümü sınadım lakin yarı finaldan o yana keçə bilmədim. Bu dəfə uğur mənim yanımda idi. Mənim yetərincə dostlarım var, hansılar ki hər il avroviziyaya gedəndə ordan mənə fərqli suvenirlər gətirirlər. Məsələn keçən il İsveçdə Avroviziya loqosu ilə vikinqin yumuşaq oyuncağını gətirmişdilər.
За “Евровидением” я слежу с 2000 года, когда в Беларуси начали транслировать этот песенный конкурс. А с 2004, когда моя страна дебютировала на “Евровидении”, то я всегда смотрел, как готовятся наши участники. Мне было интересно. В 2008 году я попробовал впервые свои силы на национальном отборе, но дальше полуфинала не пробился. В этом году удача была на моей стороне. У меня много друзей, которые ежегодно ездят на Евровидение и привозят обычно мне разные сувениры. В прошлом году из Швеции мягкую игрушку викинга и кружку с логотипом Евровидение привезли.

9. Hal-hazirda ölkə təmsilçiləri ve mahnıları bilinən ölkələrdən hansı sizin rəqibiniz di və öz şanslarınızı necə dəyərləndirirsiz?
В настоящее время кто твой конкурент из других государств. Как вы думаете о своих шансах?

– Mənim 36 rəqibim var. Mən bütün iştirakçıları laiqli iştirakçı və musiqiçi kimi görürəm. Amma mahnıları dinləməmişəm və yarış başlayana kimidə dinləməyəcəm. Mən öz cıxışıma konsantre olmuşam.
Конкурентов у меня 36. Я всех участников считаю достойными артистами и музыкантами. А песни пока не слушал и не буду до самого конкурса. Я сконцентрировался на своей подготовке.

10. TEO promo turları çərçivəsində hansı ölkələrdə olacaq, Azərbayacan bu ölkələr arasında var mi?
B промо турax Тeo в каких странах будет? Есть ли Азербайджан в этом списке?

– Promo tur çərçivəsində mən Moskvaya, Amsderdama,Riqaya və ola bilər ki, Vilnyusa getdim. Mənə elə gəlir ki, artıq promo turların nəticə verən vaxtları keçib gedib. Mən xatırlayıram, 2006-cı ildə Hollandiyanın təmsilciləri 39 ölkə içindən 33-ündə olmuşdu, lakin buna baxmayaraq heç finalada keçməmişdilər. Ən yaxşısı səyahətlər az olsun amma effektli olsun.
В промо-тур я поеду в Москву, Амстердам, Ригу и возможно в Вильнюс. Мне кажется, что уже прошло то время, когда промо-тур дает результат. Я помню в 2006 году участницы из Голландии посетили 33 страны из 39. И не прошли в финал даже. Лучше поездок будет немного, но они будут результативными.

11. Azərbaycanın Eurovision təmsilçilərindən ən bəyəndiyiniz ifaçı kimdir?
Кто тебе много нравится между представителей Азербайджана?

– Azərbaycanı Avroviziyada ən uğurlu ölkələrdən hesab edirəm. Avroviziyada cəmi 5 dəfə iştirak etməyinizə baxmayaraq siz artıq qalibiyyət hissini dadıbsınız və 2 dəfə üçlüyə daxil olubsunuz. Mənim ən bəyəndiyim çıxışlar Fəridin və Safuranın cıxışladır. Onların mahnıları hələdə mənim mp3-ümdə səslənir. Sizə bu ildə uğurlar!
Азербайджан я считаю одной из успешных стран на Евровидении. Вы в конкурсе участвуете всего пять лет, а уже успели победить и дважды быть призерами. Мне очень нравится номер Фарида Маммедов и Сафуры. Их песни до сих пор звучат в моем плеере. Удачи вам и в этом году!

Bir cavab yazın

